26 czerwca 2020
ROZWIJAMY SIĘ Z KAŻDYM, NOWYM WDROŻENIEM

Ostatnie trzy miesiące to niemałe wyzwanie dla naszego MyPrintowego zespołu, naszych wdrożonych klientów oraz nowych, które kończymy implementować.

Podczas gdy firmy ze względu na lock down zmuszone zostały mocno wyhamować, u nas wysiłek i nakłady – pomimo albo dzięki – zdalnej pracy, zostały podwojone. Na każdym kroku wspólnie z naszymi klientami przekonujemy się jak bardzo przydaje się sprawny i przystosowany do indywidualnych potrzeb system zarządzający.

Managerowie, którzy „utknęli” w swoich domach chcą nadal skutecznie pracować, ponieważ zależy im na dobrym funkcjonowaniu firmy. System MyPrint umożliwia im zarządzanie właściwie z każdego miejsca. Od zamawiania produktów i materiałów, wyliczenia kosztów produkcji od A do Z, zarządzania wysyłkami, transportu własnego lub kuriera… Można powiedzieć prosto, przez jeden system i bez konieczności korzystania z różnych stron.

Dodatkowo od rozpoczęcia pracy typowo zdalnej wszystkie funkcjonalności są przez nas na bieżąco testowane i udoskonalane. Praca w systemie ma być nie tylko łatwa i przyjemna, ale również ma on spełniać potrzeby prawidłowego zarządzania procesami produkcyjnymi.

Konsultując się z pracownikami naszych klientów uczymy ich rozwiązań, które sprawdzają się w większości przypadków. Podczas takich wspólnych sesji rozważamy i analizujemy nowe propozycje, które powstają podczas wdrażania i testowej pracy. Każdą możliwość dokładnie analizujemy i jeśli tylko rozwiązanie wnosi nową wartość do systemu, natychmiast wprowadzamy.

Można powiedzieć, że ten niezwykle intensywny dla nas czas zaowocował wieloma pomysłami i rozwiązaniami dla całego systemu MyPrint.

 

Roksana Radzicka