Filozofia Systemu

MyPrint to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania firmą.

Dzięki systemowi masz to, czego potrzebujesz najbardziej, czyli informacje o:

  • obłożeniu maszyn (pierwsze wolne terminy na przyjęcie kolejnych zleceń)
  • wykonanej produkcji w czasie rzeczywistym
  • pełnej statystyce wydajności w podziale na maszyny i operatorów (wskaźnik OEE)
  • odpadach na maszynach
  • zapotrzebowaniu na surowce
  • zużyciu surowców
  • wskaźnikach terminowości wysyłek (OTD, OTiF)

Wszystkie informacje w jednym miejscu

W MyPrincie możemy zapisać każde zdarzenie, które wiązało się ze zleceniem. Od kalkulacji, oferty wysłanej do Klienta, poprzez zamówienie materiałów, zaplanowanie produkcji na maszynach, potwierdzenia na kolejnych etapach produkcyjnych wraz ze zużytymi surowcami, po końcowe pakowanie wyrobu gotowego i jego ekspedycję.

Zachowaj wraz ze zleceniem wyliczenia wydajności i wszystkie uwagi dodawane przez produkcję czy inne działy. Podczas uruchamiania nowego zlecenia, sprawne wyszukiwanie archiwalnych zleceń pomoże Ci szybko odszukać podobne i sprawdzić jak wydajnie były produkowane, jakie wystąpiły problemy, przeczytać komentarze, przejrzeć odpady produkcyjne.

Wprowadź dane a później zatwierdzaj je bądź rozszerzaj

To zdumiewające jak często w firmie musimy wprowadzać te same dane. Bez zintegrowanego systemu przepływu informacji wielokrotnie zmuszeni jesteśmy do wpisywania informacji do kolejnych systemów, arkuszy, dokumentów papierowych.

Na przykład nazwa zlecenia, która powinna znaleźć się na dokumentach produkcyjnych (karta technologiczna, raporty z maszyn), na etykietach paletowych gotowego wyrobu, fakturze. Czy nie prościej wprowadzić ją raz do systemu, tak aby kolejni użytkownicy – produkcja, magazyn, ekspedycja, finanse musieli tylko akceptować bądź dodawać nowe wpisy, podpinać nowe elementy pod zlecenie utworzone w systemie?

Tak właśnie działa MyPrint. Po utworzeniu zlecenia w systemie, kolejne działy w ramach swoich uprawnień zatwierdzają, uzupełniają lub rozszerzają parametry zlecenia tak aby można je było zaplanować i przeprowadzić przez proces produkcyjny.

Bezproblemowe wdrożenie

Nie chcemy rewolucji i z dnia na dzień wprowadzać nowego oprogramowania, które od dzisiaj będzie tym “jedynym słusznym”.

Proponujemy zacząć od podstawowej funkcjonalności, stopniowo wspomagając kolejnymi modułami pozostałe działy Twojej firmy. Wykorzystując sprawdzone mechanizmy, działające w firmie od zawsze. Integrując je stopniowo z pozostałymi działami, tworząc elektroniczny system zarządzania firmą.

Otwarty system, który rośnie razem z firmą

MyPrint ma modułową budowę. Rozwój Twojej firmy nie będzie ograniczało oprogramowanie. Została zakupiona nowa maszyna?

Pojawiło się dużo drobnych wysyłek i niezbędny jest moduł wysyłkowy? Potrzebne są nowe statystyki, raporty? Konieczna jest integracja z EDI głównego Klienta? Nie ma problemu – dokładamy kolejny moduł systemu, integrując nowe zadania z istniejącymi już danymi.